Escriure, per a què?: ed. infantil i cicle inicial [presentació] (2016)
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Fecha de publicación
2016-02Resumen
L’escola ha d’oferir un context on la llengua escrita amb totes les seves funcions formi part de la vida quotidiana. Des d’un inici, l’alumne aprendrà a escriure perquè en tindrà la necessitat, i per aquest motiu llegirà i escriurà textos complets adequats a les exigències de les diverses situacions comunicatives.
El lligam família-escola és molt important en l’aprenentatge de l’escriptura, ja que els aspectes actitudinals i emocionals són factors decisius que afavoreixen la motivació i l’esforç per aprendre a escriure.
Tipo de documento
Conferencia / Clase
Lengua
Catalán
Palabras clave
Comunicació escrita - Educació infantil - Ensenyament
Comunicació escrita - Educació primària - Cicle inicial - Ensenyament
Extensión
3 fitxers
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Citación
Escriure, per a què?: ed. infantil i cicle inicial [presentació] (2016). Elaboració: Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
El ítem tiene asociados los siguientes ficheros de licencia:
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/