Escriure, per a què?: ed. infantil i cicle inicial [presentació]


Tipus de document
Conferència/Classe
Resum
L’escola ha d’oferir un context on la llengua escrita amb totes les seves funcions formi part de la vida quotidiana. Des d’un inici, l’alumne aprendrà a escriure perquè en tindrà la necessitat, i per aquest motiu llegirà i escriurà textos complets adequats a les exigències de les diverses situacions comunicatives. El lligam família-escola és molt important en l’aprenentatge de l’escriptura, ja que els aspectes actitudinals i emocionals són factors decisius que afavoreixen la motivació i l’esforç per aprendre a escriure.Citació recomanada
Escriure, per a què?: ed. infantil i cicle inicial [presentació] (2016). Elaboració: Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2016-02Extensió
3 fitxers
Matèries (LEMAC)
Paraules clau
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Posem-nos d'acord: les línies de centre!: ed. infantil i cicle inicial [presentació]
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-09)La coordinació i la coherència pedagògiques d’un centre garanteixen la millora dels resultats dels alumnes i l’èxit acadèmic. Però, sobre quins aspectes ens hem de posar d’acord? En aquesta conferència ... -
Som escriptors i escriptores!: ed. infantil i cicle inicial [presentació]
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-09)Cal acompanyar el procés d’aprenentatge de l’escriptura donant ajudes i retirant-les, oferint modelatges, i ajudant l’alumne a ser estratègic a l’hora de comunicar per escrit. -
El camí de l'aprenentatge del codi: ed. infantil i cicle inicial [presentació]
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-02)En una societat alfabetitzada com la nostra, els infants desenvolupen idees sobre el funcionament del codi escrit molt abans que arribin a l’escola. Esbrinar aquests coneixements previs i conèixer les ...







