Mostra el registre parcial de l'element
Escriure, per a què?: ed. infantil i cicle inicial [presentació] (2016)
dc.contributor.author | Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics | |
dc.date.accessioned | 2022-06-03T08:02:29Z | |
dc.date.available | 2022-06-03T08:02:29Z | |
dc.date.issued | 2016-02 | |
dc.identifier.citation | Escriure, per a què?: ed. infantil i cicle inicial [presentació] (2016). Elaboració: Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016. | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/3092 | |
dc.description.abstract | L’escola ha d’oferir un context on la llengua escrita amb totes les seves funcions formi part de la vida quotidiana. Des d’un inici, l’alumne aprendrà a escriure perquè en tindrà la necessitat, i per aquest motiu llegirà i escriurà textos complets adequats a les exigències de les diverses situacions comunicatives. El lligam família-escola és molt important en l’aprenentatge de l’escriptura, ja que els aspectes actitudinals i emocionals són factors decisius que afavoreixen la motivació i l’esforç per aprendre a escriure. | ca |
dc.format.extent | 3 fitxers | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Ensenyament | ca |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | ca |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject.other | Cicle inicial | ca |
dc.title | Escriure, per a què?: ed. infantil i cicle inicial [presentació] (2016) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/lecture | ca |
dc.rights.accessLevel | Sense embargament | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Comunicació escrita - Educació infantil - Ensenyament | ca |