Els ajudants de la llegenda de Sant Jordi: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Tipo de documento
Otros
Resumen
L’Escola Cristòfor Mestre de Vilafranca del Penedès recull una activitat d’escriptura col·lectiva on els alumnes de primer fan una carta per demanar als de segon la col·laboració per a la celebració de Sant Jordi.
Citación
Els ajudants de la llegenda de Sant Jordi: experiència d'escriptura [activitat]. Elaboració: Susana Jordán. Vilafranca del Penedès: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Cristòfor Mestre, 2017.
Autor/a
Colaboradores
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2017-03-23Extensión
2 fitxers
Materias (LEMAC)
Comunicació escrita - Educació primària
Palabras clave
Cicle inicial
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Entrevista d'escriptura: Sant Jordi al Benviure: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Joli, Emma; Gazulla, Asun (2017-05)Els alumnes expliquen per escrit com van viure la festa de Sant Jordi a l’escola per publicar-ho a la revista del centre. Mentre ho fan, la mestra efectua entrevistes personals d’escriptura. Se’n presenten ... -
Entrevista d'escriptura: pràctica: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Sanabria, Reme; Caellas, Raquel (2017-04)Es presenta l’estratègia de l’entrevista personal d’escriptura entre iguals (6è EP) com a eina per ajudar a estructurar el pensament dels alumnes i aprendre a interactuar amb el propi text per millorar, ... -
Taller d'escriptura: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Mateu, Àngels; Solanes, Montse (2017-05)Els alumnes del cicle mitjà dediquen temps setmanal a desenvolupar un taller d’escriptura. Durant les sessions, la mestra fa entrevistes personals. L’objectiu és millorar la implicació dels alumnes en ...