Els ajudants de la llegenda de Sant Jordi: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Tipus de document
Altres
Resum
L’Escola Cristòfor Mestre de Vilafranca del Penedès recull una activitat d’escriptura col·lectiva on els alumnes de primer fan una carta per demanar als de segon la col·laboració per a la celebració de Sant Jordi.
Citació
Els ajudants de la llegenda de Sant Jordi: experiència d'escriptura [activitat]. Elaboració: Susana Jordán. Vilafranca del Penedès: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Cristòfor Mestre, 2017.
Autor/a
Col·laboradors/ores
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2017-03-23Extensió
2 fitxers
Matèries (LEMAC)
Comunicació escrita - Educació primària
Paraules clau
Cicle inicial
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Entrevista d'escriptura: Sant Jordi al Benviure: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Joli, Emma; Gazulla, Asun (2017-05)Els alumnes expliquen per escrit com van viure la festa de Sant Jordi a l’escola per publicar-ho a la revista del centre. Mentre ho fan, la mestra efectua entrevistes personals d’escriptura. Se’n presenten ... -
Entrevista d'escriptura: pràctica: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Sanabria, Reme; Caellas, Raquel (2017-04)Es presenta l’estratègia de l’entrevista personal d’escriptura entre iguals (6è EP) com a eina per ajudar a estructurar el pensament dels alumnes i aprendre a interactuar amb el propi text per millorar, ... -
Taller d'escriptura: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Mateu, Àngels; Solanes, Montse (2017-05)Els alumnes del cicle mitjà dediquen temps setmanal a desenvolupar un taller d’escriptura. Durant les sessions, la mestra fa entrevistes personals. L’objectiu és millorar la implicació dels alumnes en ...