Entrevista d'escriptura: Sant Jordi al Benviure: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Document Type
Others
Abstract
Els alumnes expliquen per escrit com van viure la festa de Sant Jordi a l’escola per publicar-ho a la revista del centre. Mentre ho fan, la mestra efectua entrevistes personals d’escriptura. Se’n presenten de dues modalitats: de desenvolupament i de revisió.
Citation
Entrevista d'escriptura: Sant Jordi al Benviure: experiència d'escriptura [activitat] . Elaboració: Emma Joli, Asun Gazulla. Sant Boi de Llobregat: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Benviure, 2017.
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2017-05Extension
5 p.
Subject (LEMAC)
Comunicació escrita - Educació primària
Material didàctic - Educació primària
Keywords
Cicle mitjà
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Els ajudants de la llegenda de Sant Jordi: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Jordán, Susana (2017-03-23)L’Escola Cristòfor Mestre de Vilafranca del Penedès recull una activitat d’escriptura col·lectiva on els alumnes de primer fan una carta per demanar als de segon la col·laboració per a la celebració de ... -
Entrevista d'escriptura: pràctica: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Sanabria, Reme; Caellas, Raquel (2017-04)Es presenta l’estratègia de l’entrevista personal d’escriptura entre iguals (6è EP) com a eina per ajudar a estructurar el pensament dels alumnes i aprendre a interactuar amb el propi text per millorar, ... -
L'entrevista a 4t i a 5è: què et suggereix aquest quadre?: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Departament d'Ensenyament; Toral, Ana; Escola Rubén Darío (Barcelona, Catalunya) (2017-05)Els alumnes elaboren escrits sobre què els suggereix l’observació d’imatges d’obres d’art. L’observació la fan acompanyats de la mestra que a través d’una conversa-entrevista els ajuda a donar forma a ...