Lectura guiada del diploma geganter: experiència de lectura [activitat] (2016)
Tipus de document
Altres
Resum
L’escola Primavera de Santa Coloma de Gramenet aprofita una vivència a l’aula de P3 per fer una lectura col·lectiva i engrescar els alumnes en el reconeixement global d’algunes paraules significatives per a ells.
Citació
Lectura guiada del diploma geganter: experiència de lectura [activitat]. Elaboració: Sílvia Batlle, Àlex López. Santa Coloma de Gramenet: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Primavera, 2016.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2016-05-29Extensió
11
Col·lecció
Saber llegir
Matèries (LEMAC)
Lectura - Comprensió
Educació infantil
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Ui, quina por!: exemple de lectura guiada amb alumnes de 4 anys: experiència de lectura [activitat] (2016)
Bo Gil, Guadalupe (2016)Els alumnes de P4 de l’Escola Horta Vella de Sant Carles de la Ràpita, duen a terme una lectura guiada d’un conte. A cada pàgina fan un treball sistemàtic de lectura de la imatge i d’aplicació d’estratègies ... -
Lectura guiada: poema d'hivern: experiència de lectura [activitat] (2016)
Tarrats Pladevall, Anna (2016-01)L’institut escola de Castellterçol ens presenta una pràctica col·lectiva de lectura guiada per a P5. Mestre i alumnes llegeixen un poema i comparteixen les estratègies de descodificació i de comprensió lectora. -
Escolta estructurada del conte "Com reconèixer un monstre": experiència de lectura [activitat] (2016)
Sebastià Jornet, Àngels (2016-04)L’escola Molí del Vent de Torredembarra aplica a l’aula de P5 una activitat d’escolta estructurada. Es treballen diferents estratègies de comprensió lectora, i es posa especial èmfasi en la visualització. ...