Ui, quina por!: exemple de lectura guiada amb alumnes de 4 anys: experiència de lectura [activitat] (2016)
Document Type
Others
Abstract
Els alumnes de P4 de l’Escola Horta Vella de Sant Carles de la Ràpita, duen a terme una lectura guiada d’un conte. A cada pàgina fan un treball sistemàtic de lectura de la imatge i d’aplicació d’estratègies de descodificació.
Citation
Ui, quina por!: exemple de lectura guiada amb alumnes de 4 anys: experiència de lectura [activitat]. Elaboració: Guadalupe Bo Gil. Sant Carles de la Ràpita: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Horta Vella, 2016.
Author
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2016Extension
10 p.
Collection
Saber llegir
Subject (LEMAC)
Lectura - Comprensió
Educació infantil
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Lectura guiada del diploma geganter: experiència de lectura [activitat] (2016)
Departament d'Ensenyament; Batlle, Sílvia; López, Àlex; Escola Primavera (Santa Coloma de Gramenet, Catalunya) (2016-05-29)L’escola Primavera de Santa Coloma de Gramenet aprofita una vivència a l’aula de P3 per fer una lectura col·lectiva i engrescar els alumnes en el reconeixement global d’algunes paraules significatives ... -
Lectura guiada: poema d'hivern: experiència de lectura [activitat] (2016)
Tarrats Pladevall, Anna (2016-01)L’institut escola de Castellterçol ens presenta una pràctica col·lectiva de lectura guiada per a P5. Mestre i alumnes llegeixen un poema i comparteixen les estratègies de descodificació i de comprensió lectora. -
El sistema solar: experiència de lectura [activitat] (2016)
Renau, Mònica; Arderiu, Eulàlia (2016-06)L’escola Prim de Barcelona aprofita el camp semàntic del projecte que s’elabora a l’aula de P5 per treballar aspectes implicats en l’adquisició del codi escrit: el valor sonor de les grafies, la segmentació ...