Lectura guiada: poema d'hivern: experiència de lectura [activitat] (2016)
Document Type
Others
Abstract
L’institut escola de Castellterçol ens presenta una pràctica col·lectiva de lectura guiada per a P5. Mestre i alumnes llegeixen un poema i comparteixen les estratègies de descodificació i de comprensió lectora.
Note
Activitat presentada en la formació de l'Aprenentatge inicial de la lectura
Citation
Lectura guiada: poema d'hivern: experiència de lectura [activitat]. Elaboració: Anna Tarrats Pladevall. Castellterçol: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Institut Escola Castellterçol, 2016.
Author
Collaborators
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2016-01Extension
9 p.
Collection
Saber llegir
Subject (LEMAC)
Lectura - Comprensió
Educació infantil
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Lectura guiada del diploma geganter: experiència de lectura [activitat] (2016)
Departament d'Ensenyament; Batlle, Sílvia; López, Àlex; Escola Primavera (Santa Coloma de Gramenet, Catalunya) (2016-05-29)L’escola Primavera de Santa Coloma de Gramenet aprofita una vivència a l’aula de P3 per fer una lectura col·lectiva i engrescar els alumnes en el reconeixement global d’algunes paraules significatives ... -
Ui, quina por!: exemple de lectura guiada amb alumnes de 4 anys: experiència de lectura [activitat] (2016)
Bo Gil, Guadalupe (2016)Els alumnes de P4 de l’Escola Horta Vella de Sant Carles de la Ràpita, duen a terme una lectura guiada d’un conte. A cada pàgina fan un treball sistemàtic de lectura de la imatge i d’aplicació d’estratègies ... -
La lectura compartida: proposta didàctica per treballar les estratègies amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi a partir del poema “El ninot de neu” [activitat] (2014)
Escola Tàbor (Barcelona); Departament d'Ensenyament (2014-02)Proposta didàctica de l’escola Tàbor de Barcelona per treballar les estratègies de lectura amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi, a partir del poema “El ninot de neu”.