Guiant la poesia vers a vers: experiència de lectura [activitat] (2016)
Document Type
Others
Abstract
L’escola Horta Vella de Sant Carles de la Ràpita ens presenta una lectura guiada d’un poema a l’aula de primer de primària. L’objectiu és compartir i fer explícites estratègies de descodificació i de comprensió perquè els alumnes puguin aplicar-les en altres situacions de lectura.
Citation
Guiant la poesia vers a vers: experiència de lectura [activitat]. Elaboració: Evelina Dora Samper. Sant Carles de la Ràpita: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Horta Vella, 2016.
Author
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2016-04Extension
8 p.
Collection
Saber llegir
Subject (LEMAC)
Lectura - Comprensió
Educació primària
Keywords
Cicle inicial
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Fem teatre a l'escola: experiència de lectura [activitat] (2016)
(2016-05)La preparació i la representació d’una obra de teatre permet als alumnes de 2n de l’escola Empúries de l’Escala practicar la lectura expressiva, la relectura, i la conversa i reflexió per accedir a la ... -
Sis estratègies de fluïdesa lectora: experiència de lectura [activitat] (2016)
Departament d'Ensenyament; Arandigoyen, José; Reverter, Roser; Escola Horta Vella (Sant Carles de la Ràpita, Catalunya) (2016-05)Partint del dossier Fluïdesa lectora, l’escola Horta Vella de Sant Carles de la Ràpita exemplifica l’aplicació de sis estratègies en una aula de segon de primària. -
Poesia "Era Primauera": lectura compartida: experiència de lectura [activitat] (2015)
Ortiz Pané, Sira (2015-05)En aranès l'escola Sant Roc de Bossòst ens presenta una activitat de lectura compartida. Mestre i alumnes llegeixen un poema i comparteixen estratègies de descodificació i de comprensió.