Guiant la poesia vers a vers: experiència de lectura [activitat]
Tipo de documento
Otros
Resum
L’escola Horta Vella de Sant Carles de la Ràpita ens presenta una lectura guiada d’un poema a l’aula de primer de primària. L’objectiu és compartir i fer explícites estratègies de descodificació i de comprensió perquè els alumnes puguin aplicar-les en altres situacions de lectura.Citación recomendada
Guiant la poesia vers a vers: experiència de lectura [activitat]. Elaboració: Evelina Dora Samper. Sant Carles de la Ràpita: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Horta Vella, 2016.
Autor/a
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2016-04Extensión
8 p.
Colección
Saber llegir
Materias (LEMAC)
Palabras clave
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Fem teatre a l'escola: experiència de lectura [activitat]
(2016-05)La preparació i la representació d’una obra de teatre permet als alumnes de 2n de l’escola Empúries de l’Escala practicar la lectura expressiva, la relectura, i la conversa i reflexió per accedir a la ... -
Lectura d'un cartell: experiència de lectura [activitat]
Departament d'Ensenyament; Escola Torres Jonama (Palafrugell, Girona) (2018)A Palafrugell cada any celebren l’arribada de la primavera amb una festa i en fan la difusió amb un cartell. Els mestres d’educació infantil i cicle inicial aprofiten aquest reclam publicitari per ... -
Sis estratègies de fluïdesa lectora: experiència de lectura [activitat]
Departament d'Ensenyament; Arandigoyen, José; Reverter, Roser; Escola Horta Vella (Sant Carles de la Ràpita, Catalunya) (2016-05)Partint del dossier Fluïdesa lectora, l’escola Horta Vella de Sant Carles de la Ràpita exemplifica l’aplicació de sis estratègies en una aula de segon de primària.





