Construïm i llegim frases: experiència de lectura [activitat] (2018)
Document Type
Others
Abstract
A l’aula de P5 de l’escola Àngels Garriga els alumnes fan una activitat que té per finalitat analitzar la tira fònica per adquirir consciència lèxica i, d’aquesta manera, separar bé les paraules quan escriguin. Amb l’ajuda d’un suport manipulatiu els alumnes s’impliquen en l’activitat, que els permet establir relacions entre la llengua oral i la llengua escrita.
Citation
Construïm i llegim frases: experiència de lectura [activitat]. Elaboració: Blanco Segura Lorena. El Vendrell: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Àngels Garriga, 2018.
Author
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2018-05Extension
8
Collection
Saber llegir
Subject (LEMAC)
Lectura - Comprensió
Educació infantil
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Llegim rodolins: experiència de lectura [activitat] (2016)
Departament d'Ensenyament; Garcia, M. Rosa; Escola Ramon Llull (Rubí, Catalunya) (2016)L’escola Ramon Llull de Rubí ens presenta una activitat per treballar la consciència fonològica en una aula de P5. Els alumnes trien rodolins, practiquen la lectura i la relectura, els comparteixen, en ... -
Lectura d'un cartell: experiència de lectura [activitat] (2018)
Departament d'Ensenyament; Escola Torres Jonama (Palafrugell, Girona) (2018)A Palafrugell cada any celebren l’arribada de la primavera amb una festa i en fan la difusió amb un cartell. Els mestres d’educació infantil i cicle inicial aprofiten aquest reclam publicitari per ... -
Lectura guiada del diploma geganter: experiència de lectura [activitat] (2016)
Departament d'Ensenyament; Batlle, Sílvia; López, Àlex; Escola Primavera (Santa Coloma de Gramenet, Catalunya) (2016-05-29)L’escola Primavera de Santa Coloma de Gramenet aprofita una vivència a l’aula de P3 per fer una lectura col·lectiva i engrescar els alumnes en el reconeixement global d’algunes paraules significatives ...