Construïm i llegim frases: experiència de lectura [activitat]
Tipus de document
Altres
Resum
A l’aula de P5 de l’escola Àngels Garriga els alumnes fan una activitat que té per finalitat analitzar la tira fònica per adquirir consciència lèxica i, d’aquesta manera, separar bé les paraules quan escriguin. Amb l’ajuda d’un suport manipulatiu els alumnes s’impliquen en l’activitat, que els permet establir relacions entre la llengua oral i la llengua escrita.
Citació
Construïm i llegim frases: experiència de lectura [activitat]. Elaboració: Blanco Segura Lorena. El Vendrell: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Àngels Garriga, 2018.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2018-05Extensió
8 p.
Col·lecció
Saber llegir
Matèries (LEMAC)
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Llegim rodolins: experiència de lectura [activitat]
Departament d'Ensenyament; Garcia, M. Rosa; Escola Ramon Llull (Rubí, Catalunya) (2016)L’escola Ramon Llull de Rubí ens presenta una activitat per treballar la consciència fonològica en una aula de P5. Els alumnes trien rodolins, practiquen la lectura i la relectura, els comparteixen, en ... -
Lectura d'un cartell: experiència de lectura [activitat]
Departament d'Ensenyament; Escola Torres Jonama (Palafrugell, Girona) (2018)A Palafrugell cada any celebren l’arribada de la primavera amb una festa i en fan la difusió amb un cartell. Els mestres d’educació infantil i cicle inicial aprofiten aquest reclam publicitari per ... -
Lectura guiada: poema d'hivern: experiència de lectura [activitat]
Tarrats Pladevall, Anna (2016-01)L’institut escola de Castellterçol ens presenta una pràctica col·lectiva de lectura guiada per a P5. Mestre i alumnes llegeixen un poema i comparteixen les estratègies de descodificació i de comprensió lectora.