L'hàbit lector i el temps de lectura a l'educació secundària [material didàctic] (2a edició, 2016)
Tipo de documento
Otros
Resumen
En aquest dossier didàctic es presenten orientacions organitzatives i metodològiques per treballar el temps de lectura en un centre educatiu de secundària, imprescindible per a desenvolupar l’hàbit lector dels adolescents i afavorir, així, l'èxit escolar.
Citación
L'hàbit lector i el temps de lectura a l'educació secundària [material didàctic] (2a edició). Elaboració: Equip LIC del Servei Territorial de Girona. Girona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Colaboradores
Equip LIC (Servei Territorial de Girona)
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2016-04Extensión
43 p.
Colección
Gust per llegir: hàbit lector
Materias (LEMAC)
Lectura, Gust per la
Llibres i lectura - Educació secundària obligatòria
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Dossier didàctic on es presenten tres exemples de lectura guiada: el cartell Cavalcada de reis, el poema El rossinyol i el conte El tortell aquàtic. En aquest tipus d’activitat el docent contribueix a ... -
"Els àlbums i els llibres il·lustrats: una descoberta, diverses veus" [material didàctic]
Badia Cantarero, Mònica; Lladó Mulet, Cecília; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2013) -
Màrius Torres [material didàctic] (2010)
Escudé Baró, Salvador; Loncà Loncà, Andreu; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2010-09)