Jo sóc lector... I tu?: lectura sistemàtica, llegir per plaer: experiència de temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat] (2013-2014)
Document Type
Others
Abstract
Activitats per incentivar el gust per la lectura entre l’alumnat de 1r i 2n d’ESO.
Citation
Jo sóc lector... I tu?: lectura sistemàtica, llegir per plaer: experiència de temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat]. Elaboració: Lídia Bell-lloch, Montse Irún, Mercè Castillo. Lleida: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Institut Joan Oró, 2013-2014.
Author
Collaborators
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2013-2014Extension
2 fitxers
Collection
Gust per llegir: hàbit lector
Subject (LEMAC)
Lectura, Gust per la
Llibres i lectura - Educació secundària obligatòria
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
La lectura a l'institut: el Pla de Lectura, una estratègia per a l’èxit escolar: experiència del temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat] (2014)
Funes, Antonio; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2014-06)Pla per impulsar la lectura per plaer dels alumnes i millorar el seu nivell de comprensió lectora. -
Moments de lectura a l'institut: "Llegeix-me": experiència de temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat] (2013)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics; Secció d'Institut Pla Marcell (Cardedeu) (2013-06)Tots els alumnes de la SI Pla Marcell (Cardedeu) gaudeixen d'un temps de lectura al centre i aboquen la seva experiència lectora al “Llegeix-me”: una mena de xarxa social que els permet agrupar-se per ... -
El gust per la lectura: experiència de temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat] (2012)
Carmona Pizarro, Rodrigo; Pérez, Toni; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2012-06)Dedicació d'un temps de la jornada lectiva a la lectura. L'alumnat durant mitja hora diària llegeix els textos que tria lliurement.