L'hàbit lector i el temps de lectura a l'educació secundària [material didàctic] (2a edició, 2016)
Document Type
Others
Abstract
En aquest dossier didàctic es presenten orientacions organitzatives i metodològiques per treballar el temps de lectura en un centre educatiu de secundària, imprescindible per a desenvolupar l’hàbit lector dels adolescents i afavorir, així, l'èxit escolar.
Citation
L'hàbit lector i el temps de lectura a l'educació secundària [material didàctic] (2a edició). Elaboració: Equip LIC del Servei Territorial de Girona. Girona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Author
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Collaborators
Equip LIC (Servei Territorial de Girona)
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2016-04Extension
43 p.
Collection
Gust per llegir: hàbit lector
Subject (LEMAC)
Lectura, Gust per la
Llibres i lectura - Educació secundària obligatòria
Documents
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Dossier didàctic on es presenten tres exemples de lectura guiada: el cartell Cavalcada de reis, el poema El rossinyol i el conte El tortell aquàtic. En aquest tipus d’activitat el docent contribueix a ... -
"Els àlbums i els llibres il·lustrats: una descoberta, diverses veus" [material didàctic]
Badia Cantarero, Mònica; Lladó Mulet, Cecília; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2013) -
Suport lingüístic i social: pautes d'observació: nivells A1, A2 i B1 (2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016)