Show simple item record
dc.contributor | Equip LIC Servei Territorial del Baix Llobregat | |
dc.contributor.author | Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics | |
dc.date.accessioned | 2022-04-28T12:46:16Z | |
dc.date.available | 2022-04-28T12:46:16Z | |
dc.date.issued | 2015-01 | |
dc.identifier.citation | L'adquisició de vocabulari: estratègies i organitzadors [material didàctic]. Elaboració: Equip LIC Servei Territorial del Baix Llobregat. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2015. | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/2840 | |
dc.description.abstract | Un alumne amb un bon repertori lingüístic té d’entrada un avantatge a l’hora de llegir i comprendre un text. En aquest dossier tractarem de com s’adquireix el lèxic i quin paper juga la lectura en aquesta adquisició. Es plantejarà quina és la didàctica general per a l’ensenyament del lèxic. | ca |
dc.format.extent | 66 | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Ensenyament | ca |
dc.relation.ispartofseries | Llegir per aprendre | |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject.other | Aprenentatge lèxic | ca |
dc.title | L'adquisició de vocabulari: estratègies i organitzadors [material didàctic] (2015) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/other | ca |
dc.rights.accessLevel | Sense embargament | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Lectura - Comprensió | ca |
dc.subject.lemac | Educació primària | ca |
dc.subject.lemac | Educació secundària obligatòria | ca |
Files in this item
- Name:
- adquisicio_vocabulari_estrateg ...
- Size:
- 3.107Mb
- Format:
- PDF
- Description:
- L'adquisició de vocabulari: ...
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/