Show simple item record

dc.contributorEquip LIC Servei Territorial del Baix Llobregat
dc.contributor.authorDepartament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
dc.date.accessioned2022-04-28T12:46:16Z
dc.date.available2022-04-28T12:46:16Z
dc.date.issued2015-01
dc.identifier.citationL'adquisició de vocabulari: estratègies i organitzadors [material didàctic]. Elaboració: Equip LIC Servei Territorial del Baix Llobregat. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2015.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/2840
dc.description.abstractUn alumne amb un bon repertori lingüístic té d’entrada un avantatge a l’hora de llegir i comprendre un text. En aquest dossier tractarem de com s’adquireix el lèxic i quin paper juga la lectura en aquesta adquisició. Es plantejarà quina és la didàctica general per a l’ensenyament del lèxic.ca
dc.format.extent66ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Ensenyamentca
dc.relation.ispartofseriesLlegir per aprendre
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherAprenentatge lèxicca
dc.titleL'adquisició de vocabulari: estratègies i organitzadors [material didàctic] (2015)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/otherca
dc.rights.accessLevelSense embargamentca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccessca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacLectura - Comprensióca
dc.subject.lemacEducació primàriaca
dc.subject.lemacEducació secundària obligatòriaca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/