Mostra el registre parcial de l'element
Estratègies de lectura: visualitzar [material didàctic] (2015)
dc.contributor | Equip LIC Consorci d'Educació de Barcelona ciutat | |
dc.contributor.author | Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics | |
dc.date.accessioned | 2022-04-28T09:34:04Z | |
dc.date.available | 2022-04-28T09:34:04Z | |
dc.date.issued | 2015-01 | |
dc.identifier.citation | Estratègies de lectura: visualitzar [material didàctic]. Elaboració: Equip LIC Consorci d'Educació de Barcelona ciutat. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2015. | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/2837 | |
dc.description.abstract | Imaginar o representar-se el que veiem mentre llegim és una estratègia que tots els lectors practiquem habitualment. En aquest material trobareu una reflexió sobre la importància d’aquesta estratègia, orientacions per treballar-la i activitats model. | ca |
dc.format.extent | 54 | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Ensenyament | ca |
dc.relation.ispartofseries | Saber llegir | |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject.other | Cicle mitjà | ca |
dc.subject.other | Cicle superior | ca |
dc.title | Estratègies de lectura: visualitzar [material didàctic] (2015) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/other | ca |
dc.rights.accessLevel | Sense embargament | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Lectura - Comprensió | ca |
dc.subject.lemac | Educació primària | ca |
dc.subject.lemac | Educació secundària obligatòria | ca |