Estratègies de lectura: visualitzar [material didàctic] (2015)
Tipus de document
Altres
Resum
Imaginar o representar-se el que veiem mentre llegim és una estratègia que tots els lectors practiquem habitualment. En aquest material trobareu una reflexió sobre la importància d’aquesta estratègia, orientacions per treballar-la i activitats model.
Citació
Estratègies de lectura: visualitzar [material didàctic]. Elaboració: Equip LIC Consorci d'Educació de Barcelona ciutat. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2015.
Col·laboradors/ores
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2015-01Extensió
54
Col·lecció
Saber llegir
Matèries (LEMAC)
Lectura - Comprensió
Educació primària
Educació secundària obligatòria
Paraules clau
Cicle mitjà
Cicle superior
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Estratègies de lectura: resumir [material didàctic] (2015)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2015-01)Resumir requereix temps i esforç per part de l’alumne, i ensenyament per part del docent, ja que no és una activitat espontània i natural. Aquests esforços per aprendre a resumir són necessaris, atès ... -
L'adquisició de vocabulari: estratègies i organitzadors [material didàctic] (2015)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2015-01)Un alumne amb un bon repertori lingüístic té d’entrada un avantatge a l’hora de llegir i comprendre un text. En aquest dossier tractarem de com s’adquireix el lèxic i quin paper juga la lectura en aquesta ... -
Estratègies de lectura: fer connexions [material didàctic] (2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-10)Una de les estratègies clau per enfrontar-se a la comprensió d’un text és la capacitat d’anar fent connexions entre el text i el lector, entre informacions del mateix text i entre aquest i altres ...