La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector a CM i CS [material didàctic] (2015)
Tipo de documento
Otros
Resumen
La lectura guiada és una pràctica habitual a les aules. A banda de facilitar la comprensió, permet ensenyar a l’alumne el procés que segueix un lector expert. Aquest dossier aporta elements per treure el màxim profit de les sessions d’aquest tipus de lectura. Nivell educatiu: cicles mitjà i superior d'educació primària.
Citación
La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector a CM i CS [material didàctic] (2016). Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2015.
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2015-01Extensión
52 p.
Colección
Llegir per aprendre;
Materias (LEMAC)
Lectura - Comprensió
Educació primària - Cicle mitjà
Educació primària - Cicle superior
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Dossier didàctic on es presenten tres exemples de lectura guiada: el cartell Cavalcada de reis, el poema El rossinyol i el conte El tortell aquàtic. En aquest tipus d’activitat el docent contribueix a ... -
"El carter Joliu o unes cartes especials", de Janet i Allan Ahlberg [material didàctic]
Àvila Mariné, Teresa; Jové Guasch, Magda; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2014) -
"Em dic Eduard Toldrà", de David Puertas [material didàctic]
Vilaregut Sáez, Carme; Muntañà Salarich, Isabel; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2015)