La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector a secundària [material didàctic] (2017)
Document Type
Others
Abstract
L'objectiu d'aquest dossier és aportar elements que ens permetin revisar les pràctiques de lectura guiada que ja es fan a les aules d’educació secundària obligatòria, per treure’n el màxim profit. El dossier incorpora exemples pràctics per a diferents matèries d'aprenentatge.
Citation
La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector a secundària [material didàctic]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2017.
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2017-02Extension
58 p.
Collection
Llegir per aprendre;
Subject (LEMAC)
Lectura - Comprensió
Educació secundària obligatòria
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Dossier didàctic on es presenten tres exemples de lectura guiada: el cartell Cavalcada de reis, el poema El rossinyol i el conte El tortell aquàtic. En aquest tipus d’activitat el docent contribueix a ... -
La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector a CM i CS [material didàctic] (2015)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2015-01)La lectura guiada és una pràctica habitual a les aules. A banda de facilitar la comprensió, permet ensenyar a l’alumne el procés que segueix un lector expert. Aquest dossier aporta elements per treure ... -
L’escolta estructurada: una proposta didàctica per treballar el procés lector des de la lectura del text per part de l’adult [material didàctic] (3a edició, 2024)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2024-10)Dossier didàctic que dóna orientacions per treballar el procés lector. Es plantegen classes de lectura col·lectiva per a educació infantil i cicle inicial, on, a partir de la lectura del text per part ...