Show simple item record

dc.contributor.authorDepartament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
dc.date.accessioned2022-04-26T08:31:46Z
dc.date.available2022-04-26T08:31:46Z
dc.date.issued2015-01
dc.identifier.citationLa lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector a CM i CS [material didàctic] (2016). Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2015.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/2826
dc.description.abstractLa lectura guiada és una pràctica habitual a les aules. A banda de facilitar la comprensió, permet ensenyar a l’alumne el procés que segueix un lector expert. Aquest dossier aporta elements per treure el màxim profit de les sessions d’aquest tipus de lectura. Nivell educatiu: cicles mitjà i superior d'educació primària.ca
dc.format.extent52 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Ensenyamentca
dc.relation.ispartofseriesLlegir per aprendre;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherCicle mitjàca
dc.subject.otherCicle superiorca
dc.titleLa lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector a CM i CS [material didàctic] (2015)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/otherca
dc.rights.accessLevelSense embargamentca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccessca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacLectura - Comprensióca
dc.subject.lemacEducació primàriaca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/