Mostra el registre parcial de l'element
La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector a CM i CS [material didàctic] (2015)
dc.contributor.author | Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics | |
dc.date.accessioned | 2022-04-26T08:31:46Z | |
dc.date.available | 2022-04-26T08:31:46Z | |
dc.date.issued | 2015-01 | |
dc.identifier.citation | La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector a CM i CS [material didàctic] (2016). Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2015. | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/2826 | |
dc.description.abstract | La lectura guiada és una pràctica habitual a les aules. A banda de facilitar la comprensió, permet ensenyar a l’alumne el procés que segueix un lector expert. Aquest dossier aporta elements per treure el màxim profit de les sessions d’aquest tipus de lectura. Nivell educatiu: cicles mitjà i superior d'educació primària. | ca |
dc.format.extent | 52 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Ensenyament | ca |
dc.relation.ispartofseries | Llegir per aprendre; | |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject.other | Cicle mitjà | ca |
dc.subject.other | Cicle superior | ca |
dc.title | La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector a CM i CS [material didàctic] (2015) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/other | ca |
dc.rights.accessLevel | Sense embargament | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Lectura - Comprensió | ca |
dc.subject.lemac | Educació primària | ca |