El temps de lectura a primària [material didàctic] (2014)
Document Type
Others
Abstract
En aquest dossier didàctic es donen orientacions sobre com planificar el temps de lectura diari d'acord amb el currículum per a primària. Es proposen diferents tipus d’activitats per organitzar el temps de lectura en dos gran blocs: un temps per llegir i un temps per parlar de la lectura. Es justifica aquesta distribució a partir d’estudis internacionals que afirmen que la incorporació del temps de lectura als centres educatius contribueix a desenvolupar l’hàbit lector dels nens i de les nenes.
Citation
El temps de lectura a primària [material didàctic]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2014.
Documents
Author
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2014-05Extension
32 p.
Subject (LEMAC)
Lectura, Gust per la
Llibres i lectura - Educació primària
This item appears in the following Collection(s)
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Dossier didàctic on es presenten tres exemples de lectura guiada: el cartell Cavalcada de reis, el poema El rossinyol i el conte El tortell aquàtic. En aquest tipus d’activitat el docent contribueix a ... -
L'adquisició de vocabulari: estratègies i organitzadors [material didàctic] (2015)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2015-01)Un alumne amb un bon repertori lingüístic té d’entrada un avantatge a l’hora de llegir i comprendre un text. En aquest dossier tractarem de com s’adquireix el lèxic i quin paper juga la lectura en aquesta ... -
Competència lingüística: l'expressió escrita: educació secundària obligatòria [presentació] (2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-02)Vivim en una societat lletrada, en què la llengua escrita té un paper fonamental, ja sigui en suport paper o en suport digital. En aquest context, saber escriure és un dret del qual tots els ciutadans ...