El temps de lectura a primària [material didàctic]
Tipo de documento
Otros
Resumen
En aquest dossier didàctic es donen orientacions sobre com planificar el temps de lectura diari d'acord amb el currículum per a primària. Es proposen diferents tipus d’activitats per organitzar el temps de lectura en dos gran blocs: un temps per llegir i un temps per parlar de la lectura. Es justifica aquesta distribució a partir d’estudis internacionals que afirmen que la incorporació del temps de lectura als centres educatius contribueix a desenvolupar l’hàbit lector dels nens i de les nenes.
Citación
El temps de lectura a primària [material didàctic]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2014.
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2014-05Extensión
32 p.
Materias (LEMAC)
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Presentació i recomanació de llibres: una activitat per al foment de la lectura autònoma [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Una de les millors activitats per crear l’hàbit lector és que els alumnes es recomanin llibres que han llegit. Tot i que, d’entrada, pot semblar una activitat senzilla, requereix preparar-la i tenir en ... -
El gust per llegir a educació infantil i a educació primària [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Fomentar el gust per la lectura dels nostres alumnes, el desig, les ganes i la il·lusió per llegir llibres comporta ajudar a desenvolupar hàbits lectors i actituds positives vers la lectura. La intervenció ... -
Avaluació d'actituds envers la lectura [material didàctic] (2a edició,2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)L’èxit lector dels alumnes depèn tant de les actituds positives que hagi desenvolupat en les seves experiències lectores, com de la implicació personal en la lectura. En aquesta proposta didàctica ...