El temps de lectura a primària [material didàctic]
dc.contributor.author | Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics | ca |
dc.date.accessioned | 2022-04-26T08:12:24Z | |
dc.date.available | 2022-04-26T08:12:24Z | |
dc.date.issued | 2014-05 | |
dc.identifier.citation | El temps de lectura a primària [material didàctic]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2014. | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/2824 | |
dc.description.abstract | En aquest dossier didàctic es donen orientacions sobre com planificar el temps de lectura diari d'acord amb el currículum per a primària. Es proposen diferents tipus d’activitats per organitzar el temps de lectura en dos gran blocs: un temps per llegir i un temps per parlar de la lectura. Es justifica aquesta distribució a partir d’estudis internacionals que afirmen que la incorporació del temps de lectura als centres educatius contribueix a desenvolupar l’hàbit lector dels nens i de les nenes. | ca |
dc.format.extent | 32 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Ensenyament | ca |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | El temps de lectura a primària [material didàctic] | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/other | ca |
dc.rights.accessLevel | Sense embargament | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Lectura, Gust per la | ca |
dc.subject.lemac | Llibres i lectura--Educació primària | ca |