Show simple item record
dc.contributor.author | Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics | |
dc.date.accessioned | 2022-04-25T12:48:11Z | |
dc.date.available | 2022-04-25T12:48:11Z | |
dc.date.issued | 2016-04 | |
dc.identifier.citation | Lectura i família: com fomentar la lectura des de la llar [material didàctic] (2a edició). Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016. | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/2815 | |
dc.description.abstract | En aquest dossier didàctic es presenten recursos i es donen orientacions perquè el professorat pugui implicar les famílies en el procés d’aprendre a llegir dels infants. La família i l’escola són els agents alfabetitzadors més importants. Així doncs, des de l’escola cal establir les línies de col·laboració que permetin estimular l’interès de l’alumne per aprendre. | ca |
dc.format.extent | 28 | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Ensenyament | ca |
dc.relation.ispartofseries | Saber llegir; | |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject.other | Cicle inicial | ca |
dc.title | Lectura i família: com fomentar la lectura des de la llar [material didàctic] (2a edició, 2016) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/other | ca |
dc.rights.accessLevel | Sense embargament | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Lectura - Comprensió | ca |
dc.subject.lemac | Educació infantil | ca |
dc.subject.lemac | Educació primària | ca |
Files in this item
- Name:
- lectura_familia_fomentar_lectu ...
- Size:
- 992.3Kb
- Format:
- PDF
- Description:
- Lectura i família: com fomentar ...
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/