Lectura i família: com fomentar la lectura des de la llar [material didàctic] (2a edició, 2016)
Document Type
Others
Abstract
En aquest dossier didàctic es presenten recursos i es donen orientacions perquè el professorat pugui implicar les famílies en el procés d’aprendre a llegir dels infants. La família i l’escola són els agents alfabetitzadors més importants. Així doncs, des de l’escola cal establir les línies de col·laboració que permetin estimular l’interès de l’alumne per aprendre.
Citation
Lectura i família: com fomentar la lectura des de la llar [material didàctic] (2a edició). Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2016-04Extension
28 p.
Collection
Saber llegir;
Subject (LEMAC)
Keywords
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
L’escolta estructurada: una proposta didàctica per treballar el procés lector des de la lectura del text per part de l’adult [material didàctic] (3a edició, 2024)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2024-10)Dossier didàctic que dóna orientacions per treballar el procés lector. Es plantegen classes de lectura col·lectiva per a educació infantil i cicle inicial, on, a partir de la lectura del text per part ... -
La lectura compartida: una proposta didàctica per treballar les estratègies de lectura amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Dossier didàctic per treballar les estratègies de lectura amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi. La lectura compartida és un tipus de lectura col·lectiva on mestra i alumnes s’afronten ... -
Sistematització del codi escrit: referents per a l'aula [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Aquest dossier recull tot un ventall de referents, d’ajudes a la lectura i a l’escriptura que podem tenir a les parets de les aules d’EI i CI. Més enllà de crear un context motivador, esdevenen un element ...