La fluïdesa lectora [material didàctic] (2a edició, 2016)
Document Type
Others
Abstract
Per poder accedir a la comprensió d’un text, a més de saber descodificar-lo, cal llegir amb certa agilitat o fluïdesa. Entrebancar-se sovint en la lectura, o llegir molt lentament poden afectar seriosament la comprensió del text. Si l’alumnat ha d’acabar el cicle inicial havent-se iniciat en la lectura autònoma, caldrà també treballar aquests aspectes amb anterioritat. Aquest dossier aprofundeix en la millora de la fluïdesa lectora de l’alumnat, i mostra activitats i propostes per dur a terme a l’aula.
Citation
La fluïdesa lectora [material didàctic] (2a edició). Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Documents
Author
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2016-04Extension
32
Collection
Saber llegir;
Subject (LEMAC)
Lectura - Comprensió
Educació infantil
Educació primària - Cicle inicial
This item appears in the following Collection(s)
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Dossier didàctic on es presenten tres exemples de lectura guiada: el cartell Cavalcada de reis, el poema El rossinyol i el conte El tortell aquàtic. En aquest tipus d’activitat el docent contribueix a ... -
"El carter Joliu o unes cartes especials", de Janet i Allan Ahlberg [material didàctic]
Àvila Mariné, Teresa; Jové Guasch, Magda; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2014) -
"Em dic Eduard Toldrà", de David Puertas [material didàctic]
Vilaregut Sáez, Carme; Muntañà Salarich, Isabel; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2015)