La fluïdesa lectora [material didàctic] (2a edició, 2016)
Document Type
Others
Abstract
Per poder accedir a la comprensió d’un text, a més de saber descodificar-lo, cal llegir amb certa agilitat o fluïdesa. Entrebancar-se sovint en la lectura, o llegir molt lentament poden afectar seriosament la comprensió del text. Si l’alumnat ha d’acabar el cicle inicial havent-se iniciat en la lectura autònoma, caldrà també treballar aquests aspectes amb anterioritat. Aquest dossier aprofundeix en la millora de la fluïdesa lectora de l’alumnat, i mostra activitats i propostes per dur a terme a l’aula.
Citation
La fluïdesa lectora [material didàctic] (2a edició). Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2016-04Extension
32
Collection
Saber llegir;
Subject (LEMAC)
Lectura - Comprensió
Educació infantil
Educació primària
Keywords
Cicle inicial
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Activitats autònomes de comprensió lectora [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)En aquest dossier didàctic es presenten un conjunt d’activitats que els alumnes poden fer de manera autònoma, és a dir, aplicant els procediments que ja han adquirit. Parlem, doncs, d’activitats de ... -
Activitats per treballar les estratègies de comprensió lectora a l’educació infantil i al cicle inicial de primària [material didàctic] (2a edició,2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)L’adquisició de les estratègies de comprensió lectora és un procés que s’inicia amb els primers contactes amb el text i es va consolidant a mesura que l’alumne esdevé un lector autònom. En aquest dossier ... -
Orientacions per a la confecció d’una prova: la lectura en veu alta, 2n de primària [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)En aquesta proposta per a segon de primària, es donen orientacions per avaluar els components de la lectura en veu alta següents: fonètica, entonació, velocitat i correcció lectora. S’hi adjunta un ...