Quina és l'evolució de la bretxa entre noies i nois en la competència cientificotecnològica i en la matemàtica de quart d'ESO? (2022)
Tipus de document
Article
Versió del document
Versió publicada
Resum
Aquest tast de dades, igual com es va fer amb l’avaluació de sisè de primària en el Tast de dades 30 , se centra en els canvis en l’evolució de la bretxa de resultats de les competències matemàtica i cientificotecnològica de l’Avaluació de quart d’ESO.
Citació
Quina és l'evolució de la bretxa entre noies i nois en la competència cientificotecnològica i en la matemàtica de quart d'ESO? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2022.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2022-03Extensió
2
Col·lecció
Tast de dades. CSASE; 33
Matèries (LEMAC)
Avaluació educativa
Ensenyament - Estadístiques
Igualtat d'oportunitats educatives
Indicadors educatius
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Quina ha estat l’evolució dels hàbits lectors de les famílies de l’alumnat de quart d’ESO? (2023)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2023-05) -
Els nois treuen millors resultats en totes les subcompetències científiques a quart d’ESO? (2023)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2023-02)Com cada any, des del curs 2015-2016 en què es va avaluar per primera vegada la competència cientificotecnològica en l’alumnat de quart d’ESO, els resultats mostren que les noies obtenen puntuacions més ... -
Quina és l'evolució dels resultats de Catalunya a l'avaluació PISA? (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020-03)