Aprofundiment metodològic i didàctic per a la millora de les competències del currículum de "Ciències per al món contemporani" del nou batxillerat
Document Type
Monograph
Resum
Es reflexiona i es recull material entorn dels dos eixos temàtics que probablement han tingut més pes en la història recent de la ciència i de la tecnologia occidentals i que han marcat amb força el seu perfil sociològic actual: l’anàlisi del nou marc institucional de foment de la investigació científica que neix a les darreries del segle XIX als països de l’Europa més desenvolupada i l’evolució de les normatives i directrius sobre les patents i la seva relació amb la descoberta tecno-científica. Tot això, amb la pretenció de buscar noves formes d'apropament a l'estudi de la sociologia i de la història de la ciència, des de l'àmbit de la nova disciplina de "Ciències per al món contemporani".Note
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Recommended citation
Aprofundiment metodològic i didàctic per a la millora de les competències del currículum de "Ciències per al món contemporani" del nou batxillerat. Jordi Domingo Curto. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Author
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2009Extension
283 p.
Collection
Treballs de llicències d'estudis; 2008-2009
Documents to download
2.821Mb
This item appears in the following Collection(s)
- FD sèrie provisional [63]
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
La novel·la històrica en les biblioteques dels IES
Ballart Piqué, Manel (2008)En aquest treball es considera que la història i la literatura són dues disciplines que en l’àmbit escolar poden trobar en la novel·la històrica un objecte comú d’actuació que faciliti l’aprenentatge ... -
Anàlisi dels factors associats a l'assoliment d'algunes competències bàsiques en l'àrea de matemàtiques: una proposta de millora en la connexió curricular en la transició primària-secundària
Barrera Gómez, Jose (2009)S'ha dissenyat un estudi estadístic per tal de detectar els factors que s'associen a l'assoliment d'algunes competències bàsiques a curt termini d'una manera objectiva i mesurable que permeti proporcionar ... -
Cicle formatiu d'arts aplicades al mur: línies d'actuació diferenciades dins un nou plantejament. Metodologies i perfils professionals
Ancarola Cersósimo, Nora (2009)Des del cicle superior d’arts aplicades al mur com a punt de partida, on conflueixen tècniques artístiques de conservació amb tècniques i conceptes d’art contemporani i on, a més, no hi ha marcat un ...Accés a la pàgina web: https://blocs.xtec.cat/pinturallotja/





