dc.contributor.author | Domingo Curto, Albert | |
dc.date.accessioned | 2022-02-04T10:11:56Z | |
dc.date.available | 2022-02-04T10:11:56Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | Aprofundiment metodològic i didàctic per a la millora de les competències del currículum de "Ciències per al món contemporani" del nou batxillerat. Jordi Domingo Curto. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009. | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/2516 | |
dc.description | Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09 | ca |
dc.description.abstract | Es reflexiona i es recull material entorn dels dos eixos temàtics que probablement han tingut més pes en la història recent de la ciència i de la tecnologia occidentals i que han marcat amb força el seu perfil sociològic actual: l’anàlisi del nou marc institucional de foment de la investigació científica que neix a les darreries del segle XIX als països de l’Europa més desenvolupada i l’evolució de les normatives i directrius sobre les patents i la seva relació amb la descoberta tecno-científica. Tot això, amb la pretenció de buscar noves formes d'apropament a l'estudi de la sociologia i de la història de la ciència, des de l'àmbit de la nova disciplina de "Ciències per al món contemporani". | ca |
dc.format.extent | 283 | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Educació | ca |
dc.relation.ispartofseries | Treballs de llicències d'estudis;2008-2009 | |
dc.title | Aprofundiment metodològic i didàctic per a la millora de les competències del currículum de "Ciències per al món contemporani" del nou batxillerat (2009) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/book | ca |
dc.rights.accessLevel | Sense embargament | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Ensenyament - Innovacions | ca |
dc.subject.lemac | Ciència - Societats, etc - Història - S. XIX-XXI | ca |