Show simple item record

dc.contributor.authorDomingo Curto, Albert
dc.date.accessioned2022-02-04T10:11:56Z
dc.date.available2022-02-04T10:11:56Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationAprofundiment metodològic i didàctic per a la millora de les competències del currículum de "Ciències per al món contemporani" del nou batxillerat. Jordi Domingo Curto. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/2516
dc.descriptionLlicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09ca
dc.description.abstractEs reflexiona i es recull material entorn dels dos eixos temàtics que probablement han tingut més pes en la història recent de la ciència i de la tecnologia occidentals i que han marcat amb força el seu perfil sociològic actual: l’anàlisi del nou marc institucional de foment de la investigació científica que neix a les darreries del segle XIX als països de l’Europa més desenvolupada i l’evolució de les normatives i directrius sobre les patents i la seva relació amb la descoberta tecno-científica. Tot això, amb la pretenció de buscar noves formes d'apropament a l'estudi de la sociologia i de la història de la ciència, des de l'àmbit de la nova disciplina de "Ciències per al món contemporani".ca
dc.format.extent283ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesTreballs de llicències d'estudis;2008-2009
dc.titleAprofundiment metodològic i didàctic per a la millora de les competències del currículum de "Ciències per al món contemporani" del nou batxillerat (2009)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookca
dc.rights.accessLevelSense embargamentca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacInnovació educativaca
dc.subject.lemacCiència - Societats, etc - Història - S. XIX-XXIca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint