Life through history: knowing, interpreting and analysing how people lived in the past, how we live today, predicting the human life in the future (2009)
View/Open
Author
Antonio García, Roser de
Publication date
2009Abstract
El material didàctic que s'ha dissenyat desenvolupa un recorregut per diferents períodes de la història de la humanitat: prehistòria, edat mitjana, revolució industrial fins arribar als nostres dies. S'han pensat les activitats tenint en compte no només d'ensenyar història, sinó també d'ensenyar-la en una llengua estrangera, l'anglès, i de manera que els nens i nenes hi participin activament i treballin, en molts casos, de manera cooperativa. També s’ha contemplat la introducció d’estratègies extraordinàries d’ajuda per a la comprensió mitjançant diapositives en Power-Point on el suport visual i l’ús simplificat de la llengua faciliten la comprensió dels continguts i jocs de simulació amb què els alumnes experimenten i entenen millor el concepte que es pretén ensenyar.
Accés als continguts: http://www.xtec.cat/sgfp/llicencies/200809/memories/2019/
Document Type
Book
Document version
Published version
Language
Catalan
Keywords
Innovació educativa
Anglès - Ensenyament - Mètodes actius
Història - Educació primària
Extension
6
Publisher
Departament d'Educació
Collection
Treballs de llicències d'estudis;2008-2009
Citation
Life through history: knowing, interpreting and analysing how people lived in the past, how we live today, predicting the human life in the future. Roser de Antonio García. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Note
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat C. Resolució EDU/2113/2008, de 27 de juny (DOGC núm. 5168, 08/07/2008), curs 2008-09