Life through history: knowing, interpreting and analysing how people lived in the past, how we live today, predicting the human life in the future (2009)
Tipo de documento
Monografía
Resumen
El material didàctic que s'ha dissenyat desenvolupa un recorregut per diferents períodes de la història de la humanitat: prehistòria, edat mitjana, revolució industrial fins arribar als nostres dies. S'han pensat les activitats tenint en compte no només d'ensenyar història, sinó també d'ensenyar-la en una llengua estrangera, l'anglès, i de manera que els nens i nenes hi participin activament i treballin, en molts casos, de manera cooperativa. També s’ha contemplat la introducció d’estratègies extraordinàries d’ajuda per a la comprensió mitjançant diapositives en Power-Point on el suport visual i l’ús simplificat de la llengua faciliten la comprensió dels continguts i jocs de simulació amb què els alumnes experimenten i entenen millor el concepte que es pretén ensenyar.
Accés als continguts: http://www.xtec.cat/sgfp/llicencies/200809/memories/2019/
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat C. Resolució EDU/2113/2008, de 27 de juny (DOGC núm. 5168, 08/07/2008), curs 2008-09
Citación
Life through history: knowing, interpreting and analysing how people lived in the past, how we live today, predicting the human life in the future. Roser de Antonio García. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Autor/a
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2009Extensión
6
Colección
Treballs de llicències d'estudis; 2008-2009
Materias (LEMAC)
Ensenyament - Innovacions
Anglès - Ensenyament - Mètodes actius
Història - Educació primària
Documentos para descargar
43.29Kb
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- FD sèrie provisional [63]
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Art through history (2008)
Simón Casaprima, M. Begoña (2008)El treball té com a objectiu la utilització de la llengua anglesa a la classe de plàstica. Està vertebrat sobre algunes etapes històriques i artístiques de la humanitat, de manera que cada unitat es ... -
Express yourself through physical education: body expression and drama project for the first cycle of primary education (2008)
Martín i Torruella, Sònia (2008)El projecte gira a l'entorn de l'expressió corporal. Cada unitat del projecte treballa una cosa diferent i es fa en llengua anglesa. En la primera es treballen obres de teatre populars on cada obra fa ... -
The way people move: promoting empathy through the medium of English and technology (2008)
Balart Clapés, Jaume (2008)S'analitzen els diferents sistemes de transport que utilitzen per anar i venir les persones dels països en desenvolupament, centrant-se sobretot en les bicicletes. El contingut forma part d'una assignatura ...