The way people move: promoting empathy through the medium of English and technology


Document Type
Monograph
Resum
S'analitzen els diferents sistemes de transport que utilitzen per anar i venir les persones dels països en desenvolupament, centrant-se sobretot en les bicicletes. El contingut forma part d'una assignatura optativa impartida en anglès, que ajudarà a entendre com fer que la tecnologia humana millorari les necessitats de movilitat en els països en desenvolupament, tot fent palès que les necessitats desperten l'enginy i, a més, ajudar als alumnes a millorar els seus coneixements d'anglès i de tecnologiaNote
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat C. Resolució EDU/1668/2007, de 31 de maig (DOGC núm. 4900, 08/06/2007), curs 2007-08
Recommended citation
The way people move: promoting empathy through the medium of English and technology. Jaume Valart Clapés. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2008.
Author
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2008Extension
3 fitxers
Collection
Treballs de llicències d'estudis; 2007-2008
Subject (LEMAC)
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
- FD sèrie provisional [63]
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
One, two, three technology
Ferrer Batlle, Ernest (2008)Aquest projecte utilitza el sistema AICLE per a la introducció del vocabulari i continguts clau de tecnologia del 1r cicle de l’ESO en anglès. A cada curs s'han triat aquells continguts que per la seva ... -
Life through history: knowing, interpreting and analysing how people lived in the past, how we live today, predicting the human life in the future
Antonio García, Roser de (2009)El material didàctic que s'ha dissenyat desenvolupa un recorregut per diferents períodes de la història de la humanitat: prehistòria, edat mitjana, revolució industrial fins arribar als nostres dies. ...Accés als continguts: http://www.xtec.cat/sgfp/llicencies/200809/memories/2019/ -
Teaching chemistry and physics to students in the 3rd curs [sic] of ESO, by using the bilingual educational program CLIL (Content and Language Integrated Learning)
Batalla García, Consuelo (2009)S’han elaborat en total 11 unitats didàctiques de Física i Química, per a 3r d’ESO utilitzant com a llengua vehicular l’anglès S'agrupen en tres blocs: Matter, Chemical Reactions i Physics and Energy. ...







