El pensament crític en activitats de context real (2009)
Document Type
Monograph
Abstract
Elaboració de material didàctic per a les matemàtiques d'educació secundària. Amb aquest material es té la intenció que els alumnes siguin capaços de fer un ús funcional dels coneixements i destreses matemàtiques. Es proposa introduir activitats de context real, es prioritzen les capacitats d'anàlisi, raonament, comunicació i discussió d'idees en diferents àrees de coneixement i situacions, es promou l'actitud crítica, la creativitat, la presa de decisions i l'enfrontament amb problemàtiques que, sense la perspectiva matemàtica, podrien passar desapercebudes.
Note
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09.
Citation
El pensament crític en activitats de context real. Anna M. Darnaculleta Esteve. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Author
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2009Extension
118
Collection
Treballs de llicències d'estudis; 2008-2009
Subject (LEMAC)
Ensenyament - Innovacions
Matemàtica - Ensenyament
Solució de problemes - Educació secundària obligatòria
Documents to download
3.504Mb
This item appears in the following Collection(s)
- FD sèrie provisional [63]
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Activitat matemàtica en l'àmbit laboral a l'inici del segle XXI: implicacions per al currículum de l'ESO (2009)
Albertí Palmer, Miquel (2009)L'objectiu del treball és identificar l'activitat matemàtica en l'àmbit laboral i plantejar formes d'incorporar les matemàtiques laborals al currículum de matemàtiques de l'ESO. -
Anàlisi dels factors associats a l'assoliment d'algunes competències bàsiques en l'àrea de matemàtiques: una proposta de millora en la connexió curricular en la transició primària-secundària (2009)
Barrera Gómez, Jose (2009)S'ha dissenyat un estudi estadístic per tal de detectar els factors que s'associen a l'assoliment d'algunes competències bàsiques a curt termini d'una manera objectiva i mesurable que permeti proporcionar ... -
La resolució de problemes, una eina potent per treballar les competències a l'aula de primària: ús de les TAC en la resolució de problemes (2009)
Anguila Donat, Consol (2009)S'ha volgut reflexionar sobre la pràctica educativa i a l’hora estudiar la potencialitat de la resolució de problemes per treballar les competències bàsiques des de l’àrea de les matemàtiques. Partint ...