Estratègies i bones pràctiques per educar en la diversitat a l'ESO: anàlisi de la realitat a Tarragona (2009)
Document Type
Monograph
Abstract
S'intenta respondre a qüestions sobre el tema de l'educació en la diversitat i s'elabora un corpus conceptual que permet aclarir conceptes i conèixer models d’organització i estratègies per donar resposta a aquesta diversitat. S'analitza la realitat educativa del Camp de Tarragona per saber quin és l’estat de la qüestió en un determinat temps i territori.
Materials complementaris: http://www.xtec.cat/~mcunille/alguns%20projectes/index.html
Note
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citation
Estratègies i bones pràctiques per educar en la diversitat a l'ESO: anàlisi de la realitat a Tarragona. Puigserver Cunillera Juanpere. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2009Extension
427
Collection
Treballs de llicències d'estudis; 2008-2009
Subject (LEMAC)
Ensenyament - Innovacions
Educació inclusiva - Educació secundària obligatòria
Integració escolar - Educació secundària obligatòria
Documents to download
6.339Mb
This item appears in the following Collection(s)
- FD sèrie provisional [63]
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Activitat matemàtica en l'àmbit laboral a l'inici del segle XXI: implicacions per al currículum de l'ESO (2009)
Albertí Palmer, Miquel (2009)L'objectiu del treball és identificar l'activitat matemàtica en l'àmbit laboral i plantejar formes d'incorporar les matemàtiques laborals al currículum de matemàtiques de l'ESO. -
L'acció tutorial a l'ESO: una eina per a afavorir la cohesió social : proposta per a una acció continuada de 1er i 4rt de l'ESO (2008)
Fernández Campelo, M. Pilar (2008)L'objectiu general d’aquest projecte és oferir al professorat i alumnat de secundària una programació seqüenciada d’activitats que permetin, a través d’una acció tutorial sistemàtica, afavorir la ... -
La literatura catalana: una eina per a la integració de l'alumnat nouvingut i pel treball de la interculturalitat (2009)
Cornelles Pujol, Montserrat (2009)La finalitat d’aquest projecte és poder oferir als professors de llengua i literatura catalanes materials apropiats per als alumnes nouvinguts de 3r i 4t d’ESO quan es treballa la part del currículum ...