Show simple item record

dc.contributor.authorCunillera Juanpere, Puigserver
dc.date.accessioned2022-02-04T09:21:04Z
dc.date.available2022-02-04T09:21:04Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationEstratègies i bones pràctiques per educar en la diversitat a l'ESO: anàlisi de la realitat a Tarragona. Puigserver Cunillera Juanpere. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/2512
dc.descriptionLlicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09ca
dc.description.abstractS'intenta respondre a qüestions sobre el tema de l'educació en la diversitat i s'elabora un corpus conceptual que permet aclarir conceptes i conèixer models d’organització i estratègies per donar resposta a aquesta diversitat. S'analitza la realitat educativa del Camp de Tarragona per saber quin és l’estat de la qüestió en un determinat temps i territori.ca
dc.description.abstractMaterials complementaris: http://www.xtec.cat/~mcunille/alguns%20projectes/index.htmlca
dc.format.extent427ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesTreballs de llicències d'estudis;2008-2009
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.titleEstratègies i bones pràctiques per educar en la diversitat a l'ESO: anàlisi de la realitat a Tarragona (2009)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookca
dc.rights.accessLevelSense embargamentca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacEnsenyament - Innovacionsca
dc.subject.lemacEducació inclusiva - Educació secundària obligatòriaca
dc.subject.lemacIntegració escolar - Educació secundària obligatòriaca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/