La situació de la llengua anglesa al batxillerat a Catalunya 2000-2004 (2005)
Tipo de documento
Monografía
Resumen
L'informe recull les dades obtingudes en l'avaluació de la llengua anglesa efectuada en una mostra d'alumnat de segon de batxillerat. Es donen els resultats obtinguts en les diferents habilitats avaluades i es comparen amb els de l'avaluació realitzada l'any 2000.
Les habilitats avaluades són la comprensió oral, la comprensió escrita, l'expressió oral, l'expressió escrita i la competència gramatical. La prova es basa en les proves de cicle elemental de les escoles oficials d'idiomes (EOI) per tal de poder relacionar els resultats amb uns nivells establerts corresponents a una certificació oficial.
Citación
La situació de la llengua anglesa al batxillerat a Catalunya 2000-2004. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Departament d'Educació, 2005.
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Lengua
Català
Publicado por
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Fecha de publicación
2005Extensión
91
Colección
Informes d'avaluació sobre el sistema educatiu; 7
Materias (LEMAC)
Avaluació educativa - Informes
Anglès - Educació secundària postobligatòria - Avaluació
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
És la repetició de curs una estratègia efectiva per millorar els resultats acadèmics? (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-04) -
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-10)El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan ...