Show simple item record

dc.contributor.authorConsell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
dc.date.accessioned2020-08-26T07:50:21Z
dc.date.available2020-08-26T07:50:21Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.citationLa situació de la llengua anglesa al batxillerat a Catalunya 2000-2004. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Departament d'Educació, 2005.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/250
dc.description.abstractL'informe recull les dades obtingudes en l'avaluació de la llengua anglesa efectuada en una mostra d'alumnat de segon de batxillerat. Es donen els resultats obtinguts en les diferents habilitats avaluades i es comparen amb els de l'avaluació realitzada l'any 2000. Les habilitats avaluades són la comprensió oral, la comprensió escrita, l'expressió oral, l'expressió escrita i la competència gramatical. La prova es basa en les proves de cicle elemental de les escoles oficials d'idiomes (EOI) per tal de poder relacionar els resultats amb uns nivells establerts corresponents a una certificació oficial.ca
dc.format.extent91ca
dc.language.isocatca
dc.publisherConsell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiuca
dc.relation.ispartofseriesInformes d'avaluació sobre el sistema educatiu;7
dc.titleLa situació de la llengua anglesa al batxillerat a Catalunya 2000-2004 (2005)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookca
dc.rights.accessLevelSense embargamentca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacAvaluació educativa - Informesca
dc.subject.lemacAnglès - Educació secundària postobligatòria - Avaluacióca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint