La situació de la llengua anglesa al batxillerat a Catalunya 2000-2004
Tipus de document
Monografia
Resum
L'informe recull les dades obtingudes en l'avaluació de la llengua anglesa efectuada en una mostra d'alumnat de segon de batxillerat. Es donen els resultats obtinguts en les diferents habilitats avaluades i es comparen amb els de l'avaluació realitzada l'any 2000. Les habilitats avaluades són la comprensió oral, la comprensió escrita, l'expressió oral, l'expressió escrita i la competència gramatical. La prova es basa en les proves de cicle elemental de les escoles oficials d'idiomes (EOI) per tal de poder relacionar els resultats amb uns nivells establerts corresponents a una certificació oficial.Citació recomanada
La situació de la llengua anglesa al batxillerat a Catalunya 2000-2004. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Departament d'Educació, 2005.
Llengua
Català
Publicat per
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Data de publicació
2005Extensió
91 p.
Col·lecció
Informes d'avaluació sobre el sistema educatiu; 7
Matèries (LEMAC)
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
La llengua anglesa al batxillerat 2004: avançament de resultats
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2005-04)El segon número dels Quaderns d'avaluació consta de dues parts diferenciades. La primera conté l'avançament de resultats de l'avaluació de la llengua anglesa, que s'ha dut a terme el 2004 amb una mostra ... -
La llengua anglesa en l'avaluació de l'ESO 2006: avançament de resultats
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2008-04) -
Resultats de llengua anglesa de l’alumnat de 4t d’ESO de Catalunya
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2008)





