La millora del benestar a l'aula des de l'enfocament de l'ecologia emocional (2009)
Tipo de documento
Monografía
Resumen
Tracta del treball d’autoconsciència que s'ha fet amb l’alumnat que ha après a fer una gestió adaptativa de les seves emocions i ha aconseguit ser conscient de l’impacte que aquestes emocions tenen en relació a si mateixos, en els altres i en l’entorn més proper condicionant notablement l’estat de benestar.
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citación
La millora del benestar a l'aula des de l'enfocament de l'ecologia emocional. Immaculada Clua i Borràs. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Autor/a
Clua i Borràs, Immaculada
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2009Extensión
3 fitxers
Colección
Treballs de llicències d'estudis; 2008-2009
Materias (LEMAC)
Ensenyament - Innovacions
Emocions - Aspectes psicològics - Educació primària
Intel·ligència emocional - Educació primària
Documentos
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- FD sèrie provisional [63]