La millora del benestar a l'aula des de l'enfocament de l'ecologia emocional (2009)
Tipus de document
Monografia
Resum
Tracta del treball d’autoconsciència que s'ha fet amb l’alumnat que ha après a fer una gestió adaptativa de les seves emocions i ha aconseguit ser conscient de l’impacte que aquestes emocions tenen en relació a si mateixos, en els altres i en l’entorn més proper condicionant notablement l’estat de benestar.
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citació
La millora del benestar a l'aula des de l'enfocament de l'ecologia emocional. Immaculada Clua i Borràs. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Autor/a
Clua i Borràs, Immaculada
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2009Extensió
3 fitxers
Col·lecció
Treballs de llicències d'estudis; 2008-2009
Matèries (LEMAC)
Ensenyament - Innovacions
Emocions - Aspectes psicològics - Educació primària
Intel·ligència emocional - Educació primària
Documents
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- FD sèrie provisional [63]