• English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • English
    • català
    • Castellano
  • Login
Ver ítem 
  •   Principal
  • Àmbit Pedagògic
  • Treballs de llicències d'estudis
  • Ver ítem
  •   Principal
  • Àmbit Pedagògic
  • Treballs de llicències d'estudis
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

L'educació matemàtica a través del treball en contextos no matemàtics (2009)

Ver/Abrir
Memòria (2009) (636.2Kb)
Annex (2009) (636.2Kb)
Autor/a
Casadevall Pou, Martí
Fecha de publicación
2009
URI https://hdl.handle.net/20.500.12694/2497
Resumen
El treball fonamenta i justifica una educació matemàtica a l’ESO que inclogui unitats didàctiques basades en contextos no matemàtics escollits per la seva rellevància cultural, la seva contribució a l’educació global de l’alumnat i la seva idoneïtat didàctica per a la introducció de continguts matemàtics.
Tipo de documento
Libro
Versión del documento
Versión publicada
Lengua
Catalán
Palabras clave
Innovació educativa
Matemàtica - Educació secundària obligatòria
Extensión
2 fitxers
Publicado por
Departament d'Educació
Colección
Treballs de llicències d'estudis;2008-2009
Citación
L'educació matemàtica a través del treball en contextos no matemàtics. Martí Casadevall Pou. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Mostrar el registro completo del ítem

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

  • Treballs de llicències d'estudis [62]
 


GCEDU
 
Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Sobre el repositorio | Accesibilidad
Con la colaboración de
CSUC
 

 

Listar

Todo el repositorioPor ámbitos & coleccionesPor fecha de publicaciónPor autor/aPor títuloPor materiaEsta colecciónPor fecha de publicaciónPor autor/aPor títuloPor materia

Mi cuenta

AccederRegistro


GCEDU
 
Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Sobre el repositorio | Accesibilidad
Con la colaboración de
CSUC