L'educació matemàtica a través del treball en contextos no matemàtics (2009)
Tipo de documento
Libro
Resumen
El treball fonamenta i justifica una educació matemàtica a l’ESO que inclogui unitats didàctiques basades en contextos no matemàtics escollits per la seva rellevància cultural, la seva contribució a l’educació global de l’alumnat i la seva idoneïtat didàctica per a la introducció de continguts matemàtics.
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citación
L'educació matemàtica a través del treball en contextos no matemàtics. Martí Casadevall Pou. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Documentos
636.2Kb
636.2Kb
Autor/a
Casadevall Pou, Martí
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2009Extensión
2 fitxers
Colección
Treballs de llicències d'estudis;2008-2009
Materias (LEMAC)
Innovació educativa
Matemàtica - Educació secundària obligatòria
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- FD sèrie provisional [62]
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Mesura: tardes de lleure educatiu: setembre (2022)
Departament d'Educació; Neus, Martí (2022)Tipus d’avaluació realitzada: disseny i implementació. Mètode utilitzat: anàlisi qualitativa de la percepció dels agents implicats. Període avaluat: curs 2022-2023. -
"M'he estimat molt la vida", la poesia de Vicent Andrés Estellés: orientacions didàctiques per a primària, ESO i batxillerat [material didàctic]
Departament d'Educació. Servei de Suports i Recursos Lingüístics; Sanz Arnau, Vicent; Galan Martí, Andreu (2024-02) -
La declaració universal dels drets humans envers les dones (2015)
Tomás Cano, María; Institut Miquel Martí i Pol (Cornellà de Llobregat, Catalunya); Consell de Dones del Baix Llobregat (2015)