Show simple item record

dc.contributor.authorBerenguer Viñas, Susagna
dc.date.accessioned2022-01-26T11:14:37Z
dc.date.available2022-01-26T11:14:37Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationL'escola inclusiva i les noves tecnologies. Susagna Berenguer Viñas. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/2488
dc.descriptionLlicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09ca
dc.description.abstractEn aquest projecte s'ha volgut esbrinar l’ús que fa de la nova cultura digital l’alumnat divers de les nostres escoles en el seu temps lliure, saber com reben i assimilen la informació, conèixer els entorns socials de transmissió dels estereotips violents i/o sexistes, per tal de poder incidir activament des de l’educació formal. S'ha centrat la recerca en l’alumnat que està als inicis de l’adolescència, quan comencen a interessar-se en les actituds que consideren adultes i són més vulnerables a les influències socials on hi juguen un paper molt important els rols de gènere, tant de les conductes violentes i de dominació considerades masculines, com les de submissió atribuïdes al rol femení.ca
dc.format.extent2 fitxersca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesTreballs de llicències d'estudis;2008-2009
dc.titleL'escola inclusiva i les noves tecnologies (2009)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookca
dc.rights.accessLevelSense embargamentca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacEnsenyament - Innovacionsca
dc.subject.lemacAdolescents - Actitudsca
dc.subject.lemacTecnologia de la informació - Aspectes socialsca
dc.subject.lemacViolència escolarca


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record