dc.contributor.author | Berenguer Viñas, Susagna | |
dc.date.accessioned | 2022-01-26T11:14:37Z | |
dc.date.available | 2022-01-26T11:14:37Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | L'escola inclusiva i les noves tecnologies. Susagna Berenguer Viñas. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009. | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/2488 | |
dc.description | Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09 | ca |
dc.description.abstract | En aquest projecte s'ha volgut esbrinar l’ús que fa de la nova cultura digital l’alumnat divers de les nostres escoles en el seu temps lliure, saber com reben i assimilen la informació, conèixer els entorns socials de transmissió dels estereotips violents i/o sexistes, per tal de poder incidir activament des de l’educació formal. S'ha centrat la recerca en l’alumnat que està als inicis de l’adolescència, quan comencen a interessar-se en les actituds que consideren adultes i són més vulnerables a les influències socials on hi juguen un paper molt important els rols de gènere, tant de les conductes violentes i de dominació considerades masculines, com les de submissió atribuïdes al rol femení. | ca |
dc.format.extent | 2 fitxers | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Educació | ca |
dc.relation.ispartofseries | Treballs de llicències d'estudis;2008-2009 | |
dc.title | L'escola inclusiva i les noves tecnologies (2009) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/book | ca |
dc.rights.accessLevel | Sense embargament | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Ensenyament - Innovacions | ca |
dc.subject.lemac | Adolescents - Actituds | ca |
dc.subject.lemac | Tecnologia de la informació - Aspectes socials | ca |
dc.subject.lemac | Violència escolar | ca |