Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorBerenguer Viñas, Susagna
dc.date.accessioned2022-01-26T11:14:37Z
dc.date.available2022-01-26T11:14:37Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationL'escola inclusiva i les noves tecnologies. Susagna Berenguer Viñas. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/2488
dc.descriptionLlicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09ca
dc.description.abstractEn aquest projecte s'ha volgut esbrinar l’ús que fa de la nova cultura digital l’alumnat divers de les nostres escoles en el seu temps lliure, saber com reben i assimilen la informació, conèixer els entorns socials de transmissió dels estereotips violents i/o sexistes, per tal de poder incidir activament des de l’educació formal. S'ha centrat la recerca en l’alumnat que està als inicis de l’adolescència, quan comencen a interessar-se en les actituds que consideren adultes i són més vulnerables a les influències socials on hi juguen un paper molt important els rols de gènere, tant de les conductes violentes i de dominació considerades masculines, com les de submissió atribuïdes al rol femení.ca
dc.format.extent2 fitxersca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesTreballs de llicències d'estudis;2008-2009
dc.titleL'escola inclusiva i les noves tecnologies (2009)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookca
dc.rights.accessLevelSense embargamentca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacInnovació educativaca
dc.subject.lemacAdolescents - Actituds - Catalunyaca
dc.subject.lemacTecnologia de la informació - Aspectes socialsca
dc.subject.lemacViolència escolar - Catalunyaca


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem


Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir