L'escola inclusiva i les noves tecnologies (2009)
Tipo de documento
Libro
Resumen
En aquest projecte s'ha volgut esbrinar l’ús que fa de la nova cultura digital l’alumnat divers de les nostres escoles en el seu temps lliure, saber com reben i assimilen la informació, conèixer els entorns socials de transmissió dels estereotips violents i/o sexistes, per tal de poder incidir activament des de l’educació formal. S'ha centrat la recerca en l’alumnat que està als inicis de l’adolescència, quan comencen a interessar-se en les actituds que consideren adultes i són més vulnerables a les influències socials on hi juguen un paper molt important els rols de gènere, tant de les conductes violentes i de dominació considerades masculines, com les de submissió atribuïdes al rol femení.
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citación
L'escola inclusiva i les noves tecnologies. Susagna Berenguer Viñas. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Documentos
300.8Kb
1.653Mb
Autor/a
Berenguer Viñas, Susagna
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2009Extensión
2 fitxers
Colección
Treballs de llicències d'estudis;2008-2009
Materias (LEMAC)
Innovació educativa
Adolescents - Actituds - Catalunya
Tecnologia de la informació - Aspectes socials
Violència escolar - Catalunya
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- FD sèrie provisional [62]