L'escola inclusiva i les noves tecnologies


Document Type
Monograph
Resum
En aquest projecte s'ha volgut esbrinar l’ús que fa de la nova cultura digital l’alumnat divers de les nostres escoles en el seu temps lliure, saber com reben i assimilen la informació, conèixer els entorns socials de transmissió dels estereotips violents i/o sexistes, per tal de poder incidir activament des de l’educació formal. S'ha centrat la recerca en l’alumnat que està als inicis de l’adolescència, quan comencen a interessar-se en les actituds que consideren adultes i són més vulnerables a les influències socials on hi juguen un paper molt important els rols de gènere, tant de les conductes violentes i de dominació considerades masculines, com les de submissió atribuïdes al rol femení.Note
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Recommended citation
L'escola inclusiva i les noves tecnologies. Susagna Berenguer Viñas. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Author
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2009Extension
2 fitxers
Collection
Treballs de llicències d'estudis; 2008-2009
Subject (LEMAC)
Documents to download
300.8Kb
1.653Mb
This item appears in the following Collection(s)
- FD sèrie provisional [63]
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
La transformació dels hàbits de lectura i les noves tecnologies
Bayo Juan, Emili (2009)S'analitza el passat, el present i el futur de la lectura i el tractament que se n'ha fet i se'n fa. Inclou tot un seguit de recomanacions per a impulsar un nou enfocament de l'aprenentatge d'aquest ... -
Erradiquem la violència digital entre infants i adolescents [campanya publicitària]
Departament d'Educació (2022) -
L'impacte i la contribució de les tecnologies digitals en l'educació. XXII Jornada de reflexió, 10 de novembre de 2012: conclusions
Consell Escolar de Catalunya (2013-04)






