Show simple item record

dc.contributor.authorBarranco Schnitzler, M. Teresa
dc.date.accessioned2022-01-26T09:43:29Z
dc.date.available2022-01-26T09:43:29Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationPel·lícules germanòfones com a eina per a l'ensenyament. M. Teresa Barranco Schnitzler. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/2484
dc.descriptionLlicència d'estudis retribuïda, modalitat B1. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09ca
dc.description.abstractObjectiu general: Convertir les pel·lícules que habitualment els aprenents només associen amb diversió i distracció, en un guany lingüístic, cultural i social. És a dir, transformar el relat fílmic en codis d'aprenentatge significatius. S'ha elaborat material educatiu per a professors/es d'alemany com a llengua estrangera, perquè han de fer de mitjancers entre l'element recreatiu i el formatiu quan presenten les pel·lícules.ca
dc.format.extent2 fitxersca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesTreballs de llicències d'estudis;2008-2009
dc.titlePel·lícules germanòfones com a eina per a l'ensenyament (2009)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookca
dc.rights.accessLevelSense embargamentca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacInnovació educativaca
dc.subject.lemacCinematografia en l'ensenyamentca


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint