La literatura catalana: una eina per a la integració de l'alumnat nouvingut i pel treball de la interculturalitat (2009)
Document Type
Monograph
Abstract
La finalitat d’aquest projecte és poder oferir als professors de llengua i literatura catalanes materials apropiats per als alumnes nouvinguts de 3r i 4t d’ESO quan es treballa la part del currículum corresponent a la història de la literatura, de manera que aquests alumnes sentin que s’ha adaptat un material a les seves circumstàncies personals però que van seguint els mateixos continguts que adquireixen els seus companys. Aquests materials també podran ser utilitzats a l’aula d’acollida amb alumnes que ja hagin adquirit un mínim grau de competència lingüística i ser útils en el cas d’haver d’adaptar el currículum (ACI) a alumnes que presenten dificultats d’aprenentatge.
Note
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citation
La literatura catalana: una eina per a la integració de l'alumnat nouvingut i pel treball de la interculturalitat. Montserrat Cornelles Pujol. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009..
Author
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2009Extension
240
Collection
Treballs de llicències d'estudis; 2008-2009
Subject (LEMAC)
Ensenyament - Innovacions
Educació inclusiva - Educació secundària
Literatura catalana - Educació secundària obligatòria
Documents to download
1.530Mb
This item appears in the following Collection(s)
- FD sèrie provisional [63]
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Mercè Rodoreda: una proposta didàctica per a l'alumnat nouvingut de secundària [material didàctic] (2009)
Dòria Bozzo, Elisabeth; Sánchez Merino, María José; Departament d'Educació. Servei d'Immersió i Ús de la Llengua (2009-03) -
Estratègies i bones pràctiques per educar en la diversitat a l'ESO: anàlisi de la realitat a Tarragona (2009)
Cunillera Juanpere, Puigserver (2009)S'intenta respondre a qüestions sobre el tema de l'educació en la diversitat i s'elabora un corpus conceptual que permet aclarir conceptes i conèixer models d’organització i estratègies per donar resposta ...Materials complementaris: http://www.xtec.cat/~mcunille/alguns%20projectes/index.html -
Ha canviat la importància del capital cultural de l’alumnat nouvingut després del confinament? (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-07)